- هوندا سیویک(مانروف استاندارد)
هوندا سیویک به عنوان یکی از بهترین ماشین ها در آمریکا طبق نظر سنجی مجله ورلد ریپورت در سال ۲۰۱۶ نامگذاری شد و دلایل خوبی برای این ادعا وجود دارد از جمله: مصرف سوخت کم، یک پخش با کیفیت بالا، یک سواری نرم و ظاهری شیک . یک دکمه برای مانروف استاندارد در مدل های مختلف کوپه و سدان وجود دارد و ازقیمت ۲۰۸۵۰ دلار برای مدل کوپه ال ایکس شروع می شود.

۲- هوندا فیت (مانروف استاندارد):
مجله کلی آبی این خودرو را به عنوان بهترین ماشین سال ۲۰۱۶ از نظر دوباره می نامد ، اما چرا شما بخواهید ماشینی را بید که از رانندگی با آن لذت می برید؟ هنودا فیت یکی از ارزان ترین ماشین ها با یک مانروف یا سانروف است. قیمت مدل تریم هوندا از ۱۷۸۰۰ دلار شروع می شود و شامل آپشن هایی نظیر مانروف ،ردیابی مسیر درست و دکمه استارت ماشین و فناوری اتصال به گوشی همراه را شامل می شود.

۳- فورد فیستا(مانروف اختیاری)
فورد فیستا همانند تخم مرغ عید پاک سرشار از رنگ های مختلف و ویژگی های سرگرم کننده در داخل و خارج خودرواست. این خودرو توسط مجله های ورلد ریپورت و یو اس نیوز عنوان دوم ماشبن های ارزان و کوچک را ب خود اختصاص داده است. با فرمان و تایرهای کوچک این فورد کوچک احساس رانندگی ا واقعی رابه شما می دهد، حتی اگر شما فقط به سوپر مارکت بروید و برگردید” در مدل های اس ای و اس تی مانروف اختیاری است و قیمت این آپشن از ۷۹۵ دلار در سال ۲۰۱۶ شروع می شود.

۴- سوناتا(سانروف دید وسیع اختیاری)
مجله یو اس نیوز سوناتا را برای بهترین مدل متوسط ​​در سال ۲۰۱۶ انتخاب کرده است. با وجود اینکه مدل پایه آن با قیمت کمتر از ۲۲۰۰۰ دلار شروع می شود، آن را مانند یک ماشین با کیفیت بالا در داخل احساس می کنید. اگر می خواهید یک سوناتا را با سانروف ب، باید مدل محدود را انتخاب کرده و هزینه ی اضافی ۳۱۰۰ دلار را برای فناوری های اضافی پرداخت کنید. خبر خوب این است که شما یک سانروف دید وسیع به همراه کلی امکانات دیگر خواهید داشت.

 

نصب دکمه استارت در اصفهان

نصب ردیاب خودرو در اصفهان

نصب سیستم صوتی در اصفهان

گیر سیم کارتی در اصفهان

نصب گیر خودرو در اصفهان

مانیتور خودرو در اصفهان

نصب شیشه دودی خودرو در اصفهان

کروز کنترل در اصفهان

دوربین خودرو 360 در اصفهان

کی لس استارتر خودرو در اصفهان

 
طراحی سایت حرفه ای اصفهان ,مانروف ,خودرو ,سانروف ,دلار ,ماشین ,مانروف استاندارد ,فورد فیستا ,مانروف اختیاری ,اصفهان ,دکمه استارت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه مشاوره تحصیلی هیوا فاز موزیک تک ستاره آهنگ ایرانی اخبار و سوالات استخدامی 99 زن امروز کتابخانه رضوان دودانگه بزرگ نسیم سبز شهریور کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.